1. Cum funcționează?

     

 Maid my day este un loc adresat oamenilor care oferă serviciile lor și celor care vor să le folosească. Toate serviciile oferite sunt prezentate cu tariful orar. Tariful orar este stabilit de Furnizorul de servicii după cum dorește el.

 

 Dacă doriți să utilizați serviciul, este de-ajuns să alegeți categoria pe care o căutați, setați adresa dvs. și alegeți dintre sutele de anunțuri. Alegeți momentul potrivit și puteți efectua plata în condiții de siguranță, iar dacă vă schimbați planurile, puteți oricând să anulați comanda.

 

 Într-un mod extrem de simplu, puteți plasa orice număr de anunțuri în orice categorie - absolut gratuit - sau puteți cumpăra un serviciu selectat, fără niciun fel de taxe de manipulare sau administrative. Plătiți numai pentru serviciul pe care îl comandați.

 

  1. De ce trebuie să-mi dau adresa?

     

 Furnizarea adresei este voluntară, deși este necesară pentru a verifica dacă Prestatorul oferă un serviciu într-o anumită regiune și afișează oferte potrivite. Aceste date nu sunt transmise nimănui.

 

  1. Cine poate plasa un anunț?

     

 Anunțul poate fi publicat numai de către un utilizator înregistrat al site-ului, care a împlinit vârsta de 18 ani, este persoană fizică și oferă numai serviciile proprii. Nu este permisă oferirea de servicii în numele altei persoane.

 

 Persoanele juridice sau unitățile organizaționale nu pot publica anunțuri.

  

  1. Ce servicii pot fi oferite?

  

 În principiu, pot fi oferite toate serviciile cu excepția celor menționate mai jos:

 

   ·         Servicii pornografice, sexuale, servicii de escortă, întâlniri amicale

   ·         Servicii clandestine sau ilegale care încurajează, promovează, intermediază sau instruiesc pe alții să se angajeze în activități ilegale

   ·         Consultanță financiară, inclusiv crearea de conturi personale pentru terți

   ·         Servicii medicale si terapeutice, inclusiv consultații medicale

   ·         Orice servicii oferite de persoane sub 18 ani

   ·         Activitate în mediile de socializare

   ·         Servicii legate de violență

   ·         Servicii care necesită licență

   ·         Servicii juridice

   ·         Servicii, brokeraj pentru terți

   ·         Servicii legate de prezicerea viitorului, tarotul, ocultismul, astrologie etc.

   ·         Elaborarea de lucrări, teme, etc.

   ·         Celelalte servicii interzise de BlueSnap

 

  

  1. Care sunt taxele?

     

    · Dacă eu am făcut comanda

  

Portalul zilei Maid nu percepe niciun fel de taxe manipulare sau administrative ți nici altele. Plătiți numai pentru serviciul pe care îl comandați direct persoanei pe care o alegeți. Plățile sunt prelucrate în siguranță de firma BlueSnap, care posedă un certificat PCI-DSS de nivel 1 - acesta este cel mai înalt standard de securitate. În plus, toate tranzacțiile sunt verificate în scopul detectării fraudelor de către partenerul nostru Kount®

 

        · Dacă eu am primit comanda

  

     Tabelul de taxe și comisioaane se află în Regulament pe pagina principală.

 

 

  1. Cum se anulează comanda făcută?

      

 

 Dacă ați plasat o comandă pentru un serviciu și din anumite motive, trebuie să o anulați, nu vă faceți griji, puteți face acest lucru timp de 48 de ore înainte de efectuarea serviciului, iar întreaga sumă plătită vi se va rambursa în cont. E de-ajuns să vă logați la contul dvs., apoi accesați fila „Contul meu", apoi „comenzi" și selectați „plasate". După ce apare lista de comenzi plasate, puteți anula direct folosind butonul „anulați".

 

 Dacă au rămas mai puțin de 48 de ore, puteți tot timpul anula comanda, dar fondurile nu vor fi rambursate.

 

 Dacă ați plasat o comandă fără a crea un cont, puteți anula comanda utilizând formularul de contact din partea de jos a paginii. Trimiteți-ne un e-mail cu o cerere de anulare și ne vom ocupa de toate formalitățile. Dacă au rămas mai mult de 48 de ore pentru a finaliza comanda, vă vom restitui toată suma plătită.

 

 

 

 Dacă ați primit o comandă și din cauza unor circumstanțe neprevăzute trebuie să o anulați, puteți face acest lucru în orice moment. Conectați-vă la contul dvs., accesați fila „Contul meu", apoi „comenzi" și selectați „primite".  După ce apare lista de comenzi primite, le puteți anula direct utilizând butonul „anulați". Veți primi de la noi un e-mail de confirmare și o instrucțiune detaliată privind starea plății.
 

 Rețineți că puteți anula comenzile cel mult de două ori. După depășirea limitei, contul dvs. va fi suspendat temporar.

 

 

  1. Când cardul meu va fi debitat?

  

 Cardul dvs. va fi debitat imediat după efectuarea comenzii.

 

 

  1.  Ce trebuie să fac atunci când Furnizorul de servicii nu a apărut?

  

 Dacă persoana nu a apărut în termenul ales de dvs., vă rugăm să raportați acest fapt cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 24 de ore de la data serviciului. Dacă litigiul va fi soluționat în favoarea dvs., întreaga sumă plătită va fi returnată în contul dvs.

 

 Rețineți că, în calitate de Furnizor de servicii, este responsabilitatea dvs. să obțineți confirmarea serviciului. La fața locului, cereți o semnătură pe formularul primit de la noi sau cereți un e-mail de confirmare sau de publicare a recenziei. Aceasta va însemna confirmarea efectuării serviciului.

 

 

 

  1.  Cum se depune o plângere?

  

 Dacă doriți să depuneți o plângere cu privire la acest serviciu, puteți trimite un mesaj direct din contul dvs. de profil sau din orice e-mail pe adresa: contact@maidmyday.ro

 

 Plângerea dvs. va fi procesată cât mai curând posibil și nu mai mult de 30 de zile lucrătoare.

 

  

 

  1. Cum se anulează anunțul?

  

 Puteți anula anunțul în orice moment. Tot ce trebuie să faceți este să vă conectați la contul dvs., accesați fila „Contul meu", apoi „Anunțurile mele” selectați „lista anunțurilor mele". Puteți utiliza butonul dedicat „anulați" pentru a șterge anunțurile.

 

Aceasta determină ștergerea definitivă a anunțului dat, datele și descrierile introduse acolo. Rețineți că acest lucru va anula afișarea anunțului, dar nu va anula comenzile primite până acum.

 

 

 

  1. Afișarea recenziei

  

Site-ul maidmyday.ro are grijă de funcționarea sigură a paginii, însă Utilizatorii sunt responsabili pentru calitatea serviciilor oferite.

 

După data efectuării serviciului, veți primi un e-mail cu un link care pemite adăugarea recenziei. De asemenea, puteți să faceți acest lucru, conectându-vă la contul dvs., în fila comenzi -> comenzi plasate. Evaluând serviciul, ajută alți utilizatori să facă alegerea potrivită și, de asemenea, contribui la creșterea gradului de securitate.

 

Maid my day prețuiește fiecare opinie, atât pozitivă cât și negativă. Modul cultural de exprimare este, prin urmare, foarte important pentru noi. Acordați atenție selecției cuvintelor potrivite, deoarece cuvântul scris poate fi preluat în mod diferit și este important să nu dăuneze bunurilor personale a altor utilizatori.

 

Tratăm această regulă foarte serios și ne rezervăm dreptul de a șterge opiniile utilizatorilor care nu au respect pentru ceilalți. Apreciem orice critică constructivă a utilizatorilor noștri, cu condiția să nu conțină imagini, insulte, conținut ilegal și să fie în concordanță cu principiile noastre morale. Amenințările, calomnia, declarațiile sexiste și rasiste nu sunt tolerate. În plus, nu este permisă adăugarea de link-uri publicitare sau neadecvate.

 

Utilizatorii trebui să evalueze numai calitatea serviciului furnizat. Dacă aveți probleme cu rezervarea, plata, cuponul de reducere sau probleme tehnice, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: contact@maidmyday.ro